Monday, November 16, 2009

dia di hati~

ni la adik aku..ukail al hayy..nm yg aku bg kt dia,tp xleh blah..mybe susah nk sebut kot..cam ada mslh ngn lidah je nk sebut,jd kt tukar nm bg chantek skit,mohd alihussin..^_^
ha...kn sedap tu..
dulu ms dia br lahir..aku orang first pegang dia..ms tu ya allah..rs cm nk lempang je..punya la kcik orangnya,diam je..xbyk songeh..itu dulu la ms merah ag kn..
skrg ni..xtau la ea..ngn aku pon dia da xbp nk ngam..xtaula..mybe sb aku slalu jauh ngn dia..jarang blik umahkn..smpi aku pon dia da xigt da..amik ms gak la si blur ni nk kenal blik sapa akak dia yg kurang lawa ni..^______^

time raya aritu aku blik..try gakla dok dkt2 ngn dia..smpi umh je..first skali aku tgkp..adik aku ni la..xkirala time tu dia ngah tdo ke,berak ke..aku xkira..jji dpt cium..tp skrg ni susah bl da pndi jalan..asek nk lari je kerjanya,pndi ckp skit2..bole la..sbut nm aku tu lom lg la..tp da pndi da buli aku..xmow aku dok dkt ngn umi dia..ye la2 aku ni sapa...hukhuk..
tp wlu lupa cn skali pon ko kt aku ni..aku ttp kakak kau tau dik..peduli kt org..yg pnting aku tau kau adik aku..nt bl da bsr kt drift sm ea..hahaha,nk xnk besor nt ko kn nek moto akak dik..~~

aku suka tgk telatah dia..sgt comel bg aku..jd kt bwh ni bkn gmbr dia je aku tarok..xlupa gak anak sedara aku yg br lahir ke dunia sementara ni..
si banifsya adryana..tp xbyk gmbr yg aku ada..ni je lah yg de lam simpanan aku wt time nih..



ni adik scha ngn abg dia..cik amirul..




rindunya adik..sbr k..nt akak nk blik..xlama dah..miss uuuuuu...~~
muah22..agaknya nt aku da tua..ko br nk remaja..arp2 smpt la aku tgk ko kawen ye dik..heeee~







ali..jgn nakal22 k...jangan nakal nakal tau...






nt besar nk drift..tp time kecik2..pektis dulu ngn cara traditional ni..


5 comments:

sweet.ants said...

ko org 1st yg pegang adik ko ni??
biar betik ko yg sambut kelahirn dia.ko jd bidan eh?? hehe

~Ibnu Bach~ said...

~ ni adik nk jadik tukang betulkan pc k ape?

~Ibnu Bach~ said...

~ ni adik nk jadik tukang betulkan pc k ape?

umiku586 said...

hahahhaa..xde la bidan..a'a..kira aku org first la lam famli aku dpt pgang dia..haha..hebat x..

tp da bsr ni pndi lawan aku je..haha..xle jd mak la aku ni..xde bakat je..^__^

umiku586 said...

eh xde la adi..ktnya nk jd engineer,one day nt..hehhee...dak ni suka sgt ikot telatah org..pantang ni..rs cm rugi je kalo dia xblaja sume tu setiap hari..haha sb tu..mata suh tdo..hati xmow..last2..byk pnyakit dia dpt..jatuh ms pnjt pagar,jtuh ms ngah naip komputer..huhu..