Friday, October 2, 2009

bertamu di kalbu~

pernah x korang rs cinta korang di tolak..??,sedih kn..lg sedih..
bl dia buat2 xtau..xpenah nk amik kisah..ttg apa yg kt buat utk dia..,
aku xpnah mtk utk di sayangi..aku cuma bngang bl dia tdk pernah hargai...
aku harap aku akn bertemu dgn dia yg dulu..tp mgkinkah itu akn berlaku..?? TIDAK..dan xakn sekali berlaku..sb dia sdh lupa..dan dia akn trus lupa..kerana mmg manusia mudah lupa..tambahan org mcm dia..

mgkin aku tdk sesempurna yg di cari..
mgkn aku jg bkn pilihan hati..=)

tp xpela..idup mesti terus..tp kata2 lam blog kawan aku ni..zura..ada betulnya..
"Usah ditangisi kecewa semalam, kerana cinta yang lebih baik akan datang sendiri ketika kita tidak lagi memburunya... "

so aku da nekad..wlu apa pun aku buat..dia xpnah hargai..yg pling sadis..dia xpnah pndg aku..dan dia hanyalah kayalan..yg penah sggah sekejap dlm hati aku..
apa2 pun..aku sentiasa doakan yg terbaik utk dia..semoga Allah memberkati hidupmu..amin..=)

jd aku bkn ape..aku muatkn lg ni..sb aku rs wt ms skrg ni..lagu ni berkait rapat dgn jiwa aku ni..

jom layan..


No comments: